Tuesday, December 8, 2009

something like kicking and punching inside my belly

Sejak kebelakangan ni, aku terasa seperti something dalam perut.something like kicking and punching..adekah itu menunjukkan pergerakan si baby didalam?hmmm..1st time experince, kene tanya pada yg pakar ni.

Cetenye bermula begini, seawal pagi selepas solat subuh aku cube untuk tido semula tetapi tak boleh sebab terasa something dalam perut. Rase macam suatu pergerakan cam gelombang then tiba2 ade bende seperti menendang perut ni.Hmmm..i was wondering, banyak angin ke perut aku nih?Aku buat tak kisah sgt, tapi keadaan berlarutan...dalam sehari 2-3 kali juge la rase ade tendangan.

Pada hari kedua, juge terasa bende yang sama tapi kali ni, aku try letak tgn diperut dan tendangan boleh terasa pada tangan aku. Then aku amik tgn Nas nak suh dia rase and dia cakap dia pun ade rase.hmmm

Ketika entry ni ditulis, aku masih juge terasa seperti ade beberapa tendangan didalam. Masih lagi confused.

*haih...mase belom terasa dulu,giler nak merasa..bila dah terasa, cam tak percaya..
kalau betolla ape yg berlaku didalam adalah pergerakan baby...hmmm
*hai baby, aktifnye kamu...tak kesian umi ke..*

p/s : tak sabar utk next check up this thursday.nak tgk anak umi yg nakal tu..
p/ss : walid, jom pi wat 3D/4D scan..cam excited je nih..

2 comments:

mrs Fahmi said...

hahaahha....iyer laa tu....kalo Nia dulu, the first few times dia kick, asal Abah dia nak rasa je dia stop...:p...dulu baby mummy...skang sume pon abah....huhuhu

aNaS said...

hehehe..ni pon same, asal Nas letak tgn je dia stop..