Thursday, December 31, 2009

Hari terakhir tahun 2009

Hari ni hari terakhir tahun 2009. Banyak perkara yang berlaku sepanjang tahun. Seronok dengan hidup baru sebagai Isteri dan bakal menjadi ibu kepada anak kami ( insyaAllah) Sepanjang tempoh 9 bulan usia perkahwinan ni, aku rase akulah manusia yang paling istimewa..cheewwwaahhh..ditatang bagai sang puteri, dibelai dan dimanja bagai anak kecil. Tiade perkataan lain yang boleh digambarkan selain dari AKU BAHAGIA! Bersyukur sangat kepada ALLAH kerana dikurniakan seorang suami seperti dia. InsyaAllah, aku cube untuk menjadi isteri yang baik, isteri yang taat dan patuh walaupun aku rase aku belom cukup sempurna. Tengah berusaha untuk rajin ---> rajin memasak, mengemas umah,jemor baju (ni paling malas nak buat..hehe).


Tahun 2010, mengaharapkan kebahagian ni kekal utk aku. Menanti kelahiran anak kami dan mendoakan agar ianya menjadi seorang anak yang soleh, patuh pada umi dan walid, bijak dan sihat hendaknye.


Plan untuk berholiday + honeymoon (erkkk baru nak honeymoon ke?) akan tercapai..hehehe..mane lokasi? to be determine, bergantung pada budget dan kesesuaian mase memandangkan end of 2010 ade majlis untuk si kembar..


Tunggu komisen yang dah 2 tahun tertangguh ni..bila mau dapat daaa..bonus juge. Dengar kate ade berita baik dari finance, harap2 ini bukan rumours biarlah kenyataan..*pray for it*


Selamat tahun baru untuk semua!

3 comments:

mrs Fahmi said...

happy new year!!

aNaS said...

happy new year to u too!

-icha03- said...

semoga semua tercapai yee..!!!
;)