Friday, November 28, 2008

shopping...

yahooo...hehehe aku nk g shopping nih...walaupun bkn shopping brg2 aku tapi aku excited sgt...sebabnye...shopping adalah satu terapi utk aku..hahaha..aku paling suke shopping even window shopping je kan..aku suke tgk barang2, rambang mate aku...kalo tak dpt brg besar kecik pun jadikla..
semenjak aku ngn Nas aku 'terdidik' sikit la..sbb dia akn jadi tukang reminder aku..beli ape yg patut je..hehehe lagi2 kalo bab beli kasut..."bape byk kasut nak?yg ade tu pun b xpenah nampak pakai pun, asik pakai selipar nih je",tu lah antara ayat2 keramat yg akan kuar dr mulut dia.."eleh,cane b nak nmpk ayg pakai, kalo dh ayg pakai g opis mane b nk nampak, kite ni bkn satu opis k",tu la jwpn aku...korg pke la..ade ke dia nk suh aku pakai high heel time jalan2..adeh,tak terlarat r aku, mau melecet kaki, lainla kalo dia nk dukung ke kan (memang tak la kan)sudahnye,selipar je la yg selesa ngn kaki aku..senang aku nak gerak..kasut2 yang aku ade tempatnye-dalam kete n kat opis..hehehe
bab2 shopping nih, mmg aku akn mintak pendapat dia..kasut,baju,handbag...sume la sbb dia punye taste sama ngn aku..n di plak kalo nak shopping mesti ajk aku...mintak pendapat aku..ade certain part dia akn mintak pendapat kwn2 baik dia...dia ni suke survey dulu tentang brg yg dia nak then compare,bila dh puashati,baru beli..xcam aku kalo aku kate aku berkenan satu brg aku amik jek..tade survey2 nye..huhu buruknye perangai.
tak sabar nk tunggu this weekend..
daaaa

1 comment:

Erika Anuey said...

Ahem.. terdidik ehh.. hehehhe